Асабісты прыём грамадзян

У Філіяле Белдзяржстраху па Гродзенскай вобласці прыём грамадзян ажыццяўляецца па адрасе: г. Гродна, вул. Даватара, 2/2.

 

Ажыццяўляецца папярэдні запіс на асабісты прыём да дырэктара філіяла, яго намеснікаў, начальніку аддзела ўрэгулявання па транспарце і начальніку аддзела страхавання ад няшчасных выпадкаў на вытворчасці і прафесійных захворванняў.

 

Грамадзяне прымаюцца ў прызначаны для прыёму дзень у адпаведнасці з папярэднім запісам, а пры яго адсутнасці - у парадку чарговасці. Прыём пачынаецца не пазней за 8 гадзін і працягваецца да канца працоўнага дня з перапынкам на абед. Калі на дзень асабістага прыёму прыпадае дзяржаўнае свята або святочны дзень, аб'яўлены Прэзідэнтам Рэспублікі Беларусь непрацоўным, дзень асабістага прыёму пераносіцца на наступны за ім працоўны дзень.

 

Пры часовай адсутнасці ў дзень асабістага прыёму адпаведнай службовай асобы асабісты прыём праводзіць асобу, якая выконвае яе абавязкі.

 

Пры вусным звароце заяўнікі павінны прад'явіць дакумент, які сведчыць асобу, прадстаўнікі заяўнікаў павінны прад'явіць дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

  

Дырэктар філіяла Казукевіч Сяргей Казіміравіч - першая серада месяца (кабінет 304);

Намеснік дырэктара Бярнацкі Аляксей Аляксеевіч - другая серада месяца (кабінет 311);

Намеснік дырэктара Бурачык Ала Антонаўна - трэцяя серада месяца (кабінет 420);

Начальнік аддзела ўрэгулявання па транспарце Будзько Міхаіл Антонавіч - панядзелак (кабінет 117);

Начальнік аддзела страхавання ад няшчасных выпадкаў на вытворчасці і прафесійных захворванняў Трэццякоў Іван Мікалаевіч - чацвёртая серада месяца (кабінет 310).

 

Папярэдні запіс ажыццяўляецца сакратаром прыёмнай Дарошчык Аксанай Анатольеўнай па тэлефоне (+375 152) 55-98-40.

 

Службовая асоба, упаўнаважаная ажыццяўляць асабісты прыём, а таксама работнікі, упаўнаважаныя ажыццяўляць папярэдні запіс на асабісты прыём, не маюць права адмовіць у асабістым прыёме, запісы на асабісты прыём, за выключэннем выпадкаў:

 

- звароты па пытаннях, якія не адносяцца да кампетэнцыі Белдзяржстраху;

- звароты ў неўстаноўленыя дні і гадзіны;

- калі заяўніку падчас асабістага прыёму ўжо быў дадзены вычарпальны адказ на пытанні, якія яго цікавяць;

- калі з заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.